Reklamace:
Reklamace zakoupeného zboží provádějte přímo u nás. Vždy se reklamace pokoušíme k Vaší spokojenosti v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Záruka se nevztahuje na:
1. Vady vzniklé běžným používáním
 2. Nesprávným použitím výrobku
 3. Nadměrným namáháním a přetěžováním
 4. Násilné poškození (protržení, propálení atd.)
 5. Škody vzniklé nevhodnými úpravami zboží a nesprávnou manipulací
 6. Nesprávným skladováním
Vrácení zboží
1. Zabalit
- Na fakturu, která Vám dorazila společně se zbožím, nám prosím napište důvod vrácení zboží a číslo účtu, na které Vám můžeme zaslat peníze.
 - Zboží společně s fakturou zabalte
 
2. Odeslat
- Zboží společně s fakturou odešlete na adresu Gerák Robin, vsepropejska.cz, Hulínská 1799/1, 76701 Kroměříž.
 - V případě, že se jedná o obleček či podobné menší zboží doporučujeme odeslat jako „Doporučení psaní“
 
3. Vrácení peněz
- Jakmile nám dopravce doručí zboží, tak Vám neprodleně vrátíme peníze na zaslaný bankovní účet.
 
